Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

Organizacja Urzędu Miejskiego

Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dukli określa organizację wewnętrzną i zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Dukli (Zarządzenie 17/15 Burmistrza Dukli z 18 lutego 2015 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miejskiemu w Dukli).

STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU

W skład Urzędu wchodzą wydziały oraz stanowiska:

Wydziały:
Wydział Administracyjny i Rozwoju Gospodarczego (ARG) - naczelnik Łukasz Piróg
Wydział Finansowy (F) - naczelnik Jolanta Bik
Wydział Organizacyjny i Inwestycji (OI) - naczelnik Piotr Świder

Samodzielne stanowiska:
Urząd Stanu Cywilnego - z-ca kierownika USC Mirosław Matyka
Biuro Prawne
- Natalia Belcik, Janusz Kubit
Główny specjalista ds. BHP - Dorota Kurdyła
Inspektor Ochrony Danych
- Janusz Krowicki
Stanowisko do spraw zarządzania kryzysowego
- Wioletta Jakieła
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych - Łukasz Piróg
Audytor wewnętrzny - Wojciech Guzik


Strukturę organizacyjną Urzędu określa schemat organizacyjny zawarty w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dukli

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.