Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

Kontrole zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2, 3a i 3b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399) na właścicielu nieruchomości spoczywa obowiązek utrzymania czystości i porządku poprzez gromadzenie nieczystości ciekłych w zbiorniku bezodpływowym lub w przydomowej oczyszczalni ścieków spełniających wymagania określone w przepisach odrębnych oraz pozbywanie się zebranych na terenie nieruchomości nieczystości ciekłych w sposób zgodny z przepisami ustawy i przepisami odrębnymi. Art. 6 ust. 5aa w/w ustawy zobowiązał burmistrza do prowadzenia kontroli przestrzegania przedmiotowych przepisów co najmniej raz na dwa lata. Kontrola polega na dostarczeniu celem okazania przez właściciela nieruchomości do Urzędu Miejskiego w Dukli:

  1. zawartej umowy z przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub przydomowych oczyszczalni ścieków,
  2. dowodów potwierdzających uiszczanie opłat za tę usługę (faktury vat).

W związku z powyższym od kilku miesięcy prowadzona jest kontrola w tym zakresie. Osoby, które jeszcze nie okazały w/w dokumentów prosimy o ich dostarczenie do pokoju 104 w godzinach pracy urzędu. Każda posesja niepodłączona do sieci kanalizacyjnej zostanie skontrolowana do sierpnia 2024 r.

 

2024-05-15

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące realizacji zamówienia pn. „Prace konserwatorskie elewacji nawy głównej, zakrystii Kościoła p.w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Chyrowej” dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Celem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich przy nawie głównej i prezbiterium z zakrystią mających za zadanie ochronę zabytkowego Kościoła filialnego pw. Św. Jana Chrzciciela w Chyrowej jako obiektu dziedzictwa kulturowego.

2024-05-14

Przebudowa drogi gminnej Nr 114509 R, ul. Zenona Staronia w Równem

Rejon Budowy Dróg i Mostów w Krośnie informuje, że w dniach 13-29 maja (od poniedziałku do piątku, a w razie potrzeby również w sobotę), w godzinach pracy Wykonawcy (8.00 - 19.00, w sobotę do 15.00) planuje zamykanie ul. Staronia, w związku z planowaną przebudową konstrukcji drogi. Na początku i na końcu odcinka będą ustawione osoby do kierowania ruchem, które będą informowały o długości zamkniętego odcinka i ewentualnej możliwości dojazdu. We wskazanym okresie mogą nastąpić przerwy w realizacji prac - droga będzie przejezdna (z przyczyn pogodowych lub organizacyjnych). W razie niesprzyjających warunków pogodowych wskazany wyżej termin może ulec wydłużeniu.

2024-05-13

Zapytanie ofertowe

dotyczące realizacji zamówienia pn. „Remont kościoła parafialnego w Równem - wymiana pakietów szybowych  witraży wraz z pracami konserwatorskimi przylegającego wątku ceglanego i kamiennego” dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Celem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych (wymiana pakietów szybowych  witraży wraz z pracami konserwatorskimi przylegającego wątku ceglanego i kamiennego) mających za zadanie ochronę zabytkowego Kościoła parafialnego pw. św. Mikołaja Bpa w Równem jako obiektu dziedzictwa kulturowego.

 

2024-05-08

Zawiadomienie o II sesji Rady Miejskiej w Dukli

ZAWIADOMIENIE

 Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

/Dz. U. z 2024 r., poz. 609/

 z w o ł u j ę

na dzień 9 maja 2024 r. (czwartek) o godzinie 17.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli II sesję Rady Miejskiej w Dukli. 

2024-05-08

Radni i burmistrz złożyli ślubowanie

I sesja Rady Miejskiej w Dukli

7 maja 2024 roku o godz. 9.00 odbyła się I sesja Rady Miejskiej w Dukli. Sesję rozpoczęła najstarsza wiekiem radna Janina Cypara, która po wyborze przewodniczącego Rady Miejskiej w Dukli przekazała mu prowadzenie obrad.

Radni po odebraniu zaświadczenia o wyborze uroczyście ślubowali: Wierny Konstytucji i prawu Rzeczypospolitej Polskiej, ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie i uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy i jej mieszkańców. Tak mi dopomóż Bóg.

Na stanowisko przewodniczącego Rady zgłoszono jedynego kandydata – Pawła Kuffnera. W tajnym głosowaniu, które przeprowadziła wybrana trzyosobowa komisja skrutacyjna, obecnych na sesji radnych i po przeliczeniu wyników okazało się, że zgłoszony kandydat uzyskał 15 głosów „za” i tym samym uzyskał wymaganą większość. Paweł Kuffner jednomyślnie został wybrany na przewodniczącego Rady Miejskiej w Dukli.

Wybrana burmistrz Dukli Krystyna Andruch odebrała zaświadczenie o wyborze z rąk przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej w Dukli Zenona Leńczyka.

2024-05-07

INFORMACJA INKASENTA DUKLI

Wpłaty za śmieci oraz podatek od nieruchomości, rolny i leśny (II rata) można dokonać u inkasenta Dukli (wpłaty gotówką) w Urzędzie Miejskim w Dukli, ul. Trakt Węgierski 11, pokój 008 w dniach:

ŚMIECI i PODATEK:

14 maja 2024 r. (wtorek) godz.: 15:00 -16:30    

15 maja 2024 r. (środa) godz.: 15:00 - 16:30

2024-05-06

ZAWIADOMIENIE

 

 

Na podstawie §1 postanowienia Komisarza Wyborczego w Krośnie I z dnia 24 kwietnia 2024r. w sprawie zwołania pierwszych sesji rad gminy powiadamiam o terminie I sesji nowo wybranej Rady Miejskiej w Dukli na dzień 7 maja 2024r. (wtorek) godzina 9.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli sala 304, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla z następującym porządkiem obrad:

  1. Wydanie zaświadczeń o wyborze przez Miejską Komisję Wyborczą w Dukli.
  2. Złożenie ślubowania przez radnych.
  3. Wybór przewodniczącego Rady Miejskiej w Dukli.
  4. Złożenie ślubowania przez Burmistrza Dukli.

Burmistrz
Andrzej Bytnar

2024-05-02
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.